Blog Piticul Vesel

Articole utile, sfaturi si recomandari

Cum arata Barbie la 50 de ani?

barbie-50

Reprezentand fara nicio indoiala unul dintre cele mai puternice branduri in industria de jucarii, Barbie a fost in topul vanzarilor de 50 de ani, dominand categoria de papusi de-a lungul fiecarui deceniu.

Nascut in 1959, brandul Barbie s-a reinnoit la fiecare 10 ani, adaptandu-se in mod inteligent la tendinte, astfel incat sa ramana mereu in actualitate.

In anul 2012, Barbie a fost clasata pe locul 1 la categoria de papusi de moda,  cu o crestere a cifrei de afaceri cu 27 %. (sursa: NPD categoria Fashion Doll Standard, decembrie 2012).

Avand un succes enorm, e putin probabil ca viitorul papusii model sa se bazeze doar pe intuitie. Sa vedem deci, ce urmeaza pentru Barbie la 50 de ani? Mai jos puteti citi cateva fragmente dintr-un interviu cu Emma Stowers, senior director-ul de marketing la Barbie Europa, care ne va spune ce planuri de viitor are Barbie.

Ce schimbari ne putem astepta sa vedem in 2013?

Barbie continua sa fie un succes continuu, si impinge din nou limitele cu lansarea de noi produse inovatoare sub sloganul “Wow! Sa vedem ce se intampla cand te joci cu Barbie “.

In mediul digital, Barbie continua sa apara in seriile Barbie Life in Dreamhouse, iar in luna septembrie ne familiarizam cu prietenii si accesoriile papusii. Serialul da viata papusii intr-un mod distractiv, oferindu-le fetitelor din lumea intreaga un bilet de acces in viata privata a papusii.

Exista ceva planuri de marketing despre care ne puteti povesti?

Pentru anul 2013 ne-am propus sa directionam intreaga poveste a papusii Barbie inspre sloganul “Wow, uite ce se intampla cand te joci cu Barbie”. Daca in anul 2012, Barbie si-a deschis usile de la debara si a invitat fetitele sa experimenteze natura jocului creativ, in acest an se deschid usile Casei de vis (Dreamhouse), unde fetitele pot, acum mai mult ca oricand, sa paseasca in viata papusii Barbie.

Casa de vis

Scopul nostru e de a realiza conexiuni emotionale si angajamente mai profunde cu brandul Barbie. Realizam asta prin crearea de experiente “Wow”, redand mai multe aspecte din viata papusii, aratand fetelor mai multe moduri de a se juca cu papusa.

Mediul virtual va ramane principalul canal media pentru brand. Cu aproape 7.5 milioane de fani pe Facebook, Barbie isi va intari angajamentul online, prin conversatii inter-culturale ale fanilor, acestia din urma devenind mai apropiati ca inainte.

Barbie se va focusa de asemenea si pe cariera de model, avand colaborari cu casele de moda de top: Herve Leger si Coach.

Puteti sa ne detaliati proiectul Viata lui Barbie in Dreamhouse? Cum se va regiza, si la ce ne asteptam in continuare?

Serialul va continua sa dea viata si sens papusii, avand un continut nou ce targeteaza fete de varste mai mari si o gama larga de produse inspirate din serial.

In sezonul trei, lansat in luna februarie, Barbie e acasa, in Dreamhouse, si reia legatura cu niste prieteni mai vechi.

282906276_640

O data cu lansarea sezonului patru, apar si jucariile Fab Friends- prietenii cei mai buni ai lui Barbie si accesoriile din serial.

Spre deosebire de alte branduri de papusi, Barbie a trecut cu brio de toate provocarile timpului. Care este secretul din spatele succesului acestui brand?

Pentru a evolua, brandul Barbie nu e niciodata static. Atata vreme cat ne asiguram ca venim cu produse relevante pentru noua generatie de fetite, ne vom mentine mereu locul in top, dar si in inima fetelor si a mamicilor.

De-a lungul anilor, produsele Barbie s-au diversificat inspre arii precum moda si frumusete. Ati putea spune ca este mai mult un brand de stil de viata decat jucarie?

Anul 2013 o surprinde pe Barbie avand colaborari de succes, devenind mai mult o franciza decat o simpla jucarie. Colaborarea dintre Mega Bloks si Barbie a dat nastere la o colectie de seturi de constructii speciale pentru fetite. Barbie este papusa model numarul 1 in lume care invita fetele sa construiasca, sa exploreze si sa se joace in lumea ei fabuloasa.

barbie_1468

Papusa model Barbie a atins deja o varsta considerabila, dar are o energie si o frumusete de invidiat; merita toate felicitarile iubitorilor de jucarii, pentru ca numai ea stie cum sa transforme copilaria multor generatii de fetite intr-o lume de vis.

Facebook Twitter Email

Comments are currently closed.